Vissa saker är lätta att ta för givet, speciellt det man har eller människor man älskar.

Vaknade faktiskt klockan 2 inatt och kände mig riktigt kry om man nu säger så haha. Så jag har varit vaken sen klockan 2 inatt, har väl inte haft så mycket för mig under natten men i morse kände jag sån abstinens efter gymmet att jag tänkte att det gör väl inget om jag går dit och bara går en sväng. Det kanske inte var min smartaste ide om man säger så.. Men jag är iof inte speciellt smart heller för den delen ;) Först när jag skulle gå ur bilen i det här jävla skitvädret han jag inte mer än öppna dörren förän vinden kom och drog tag i hela dörren och blåste upp den, sen så gick ju inte dörrjäveln att stänga ordentligt tyvärr! Men jag gick in och körde mitt "lugna pass" som övergick i att jogga dumt nog! för nu ligger jag ju här med värk i knäna och ryggen. Åkte iallafall iväg till pappa och han kollade bildörren. Då var det ju så att vindjäveln hade blåst sönder hela dörren och tryckt sönder hela framskärmen på hela framsidan av bilen också. Så det var bara tt köra iväg den till nån firma och få hela sidan lackad och lagad.
Och där försvann alla mina pengar jag inte ens har också, jävlar vad bra start på dagen!
Men resten av dagen har varit riktigt mysig, åkte med Anna till Karlstad på förmiddagen då hon skulle titta i lite affärer på bergvik. Så vi har gått runt och kollat lite och sådär, jag är ju rätt klumpig av mig om man säger så och fick höra att jag har en tendens att gå åt samma hål som dom människorna jag liksom möter så ingen kommer någon stans varenda jäkla gång också! haha smart tjej igen ja vet!
Hade också riktigt kul åt en nörd inne på apoteket när jag skulle hämta ut min medicin, jag kom inte på vad den hette och skulle förklara mig, sammtidigt som jag kollar bak på Anna som står och skrattar. Vilket gör att jag börjar skratta där framför honom, och han börjar flina, det slutade iallafall med att han nog blev rätt nervös för när jag skulle betala säger han - ja då blev det 66,40 kronor då, alltså 66 kronor. Smart kille det där också ;)
Sen åkte vi iallafall till ikea då Anna skulle ha lite grejer där också, men hon var ju så satans seg och mina knän hade då börjar värka så det slutade med att hon drog runt mig på en vagn jag satt på. Måste sett riktigt normalt och vuxet ut. Speciellt när hon började springa ;)
Nu ska jag nog sätta på lite OC och vila min onda kropp en sväng, dumt nog känner jag ändå suget efter att träna, vilket inte funkar :(

Kommentarer
Postat av: Sofie- Mina ord om Min vardag

Dåligt med uppdatering här nu malin!

2012-01-08 @ 18:45:02
URL: http://sooffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback