Träning ffs!

Idag körde jag ett gympass på morgonen med 5 km löpning inkl intervall i slutet och ett benpass som fick mina ben att skaka vilket var underbart :D Sen var det lite promenad och sådär och sen iväg på ett pass på badhuset som heter kondismix. Jag verkligen älskar det passet! det är ett pass på 60 min och kör verkligen skiten ur en men är så jäkla kul! trodde faktiskt aldrig när jag var med första gngen att jag nu skulle vara den som står längts fram och verkligen bara vill ha mer och mer! Ska försöka få med mig min mamma på det passet efter jul tänkte jag, ger mig gör jag inte!

Svettigt värre!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jasså du det hade du tänkt .:)) var det du som hade bäddat såå fint <3 Tack gumman. Igår plockade jag fram lite Tomtar, kanske ses sen då, gullet <3

2011-12-15 @ 10:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback