Tors

Ligger nu här med datorn och mina vindruvor och har precis kommit hem för första gången sen 9 imorse =) Varit med farmor och gjort massa ärenden och hjälpt henne handla b la. Krånglat med skit a-kassan också som inte har fått rätt intyg och skit....
Riktigt kul också att så många har läst bloggen och fortsatt ;D svinroligt faktiskt. Även om jag märkt att det varit blandande åsikter tydligen.. Men mitt liv, min blogg!
Nu tänkte jag beställa lite med proteinpulver och kosttillskott som jag ätit nu i en månad, det har verkligen hjälpt har jag märkt! Jag har ju haft problem med krypningar i kroppen ett tag nu och sen jag började med detta så har det slutat helt så det är riktigt skönt! Många som tjatat om att jag skulle börja med det ett tag, men har inte tyckt att jag tränade så pass mycket att jag behöde, men titt så fel jag hade ;)
Uppdaterar mer efter den efterlängtade innebandyn ikväll med grabbarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback