Söndag

Idag vaknade jag faktiskt upp med ett leende på läpparna och en sån där härlig "kul de ska bli att träna" känsla =) Gick upp och drack kaffe, åt lite ägg och åkte iväg och tränade på landa gym. Hann med 2 pass där idag vilket var awesome! Sen idag har jag mest umgåtts med mamma, vi tog med oss diezel och åkte tills skogen för att köpa en gran ;) Var riktigt mysigt faktiskt och Diezel tyckte det var svinkul.
Fick inte speciellt bra kort då mamma inte kan hålla kameran still



Här har vi få granen vi köpte ;) Hahah får se och pappa godkännde den


Annars idag har jag och mamma fikat med kaffe och världens godaste glass! det är bannan, apelsin och choklad. Det är verkligen så god! Övertalade henne också att följa med och testa att träna i veckan så de ska bli skitkul!
Resten av kvällen har jag tillbringat med att tvätta som sagt, nu ska jag springa alla 10 trapper ner och hämta det sista och hoppas på att det är torrt. Bra motion om är det ju, allafall nått =)
Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback