Ons

Vaknade idag och var precis lika hänig i kroppen som igår :/ det som kändes dumt var ju att jag varken är förkyld eller ont i halsen. Men antar att detta är smällen av för hård träning utan tillräkligt med sömn ett tag. Har ju bara tränat ett pass i helgen så tänkte inte på det förän jag fick höra att smällen kommer när man börjar vila. Och det gjorde den ju tyvärr. Jag som inte ens tycker om att sova längre sov exakt hela dagen igår, inatt och nästan hela dagen idag. Så man borde känna sig piggare imorgon då jag ska följa med Annis och Josefin till karlstad =) ska bli kul att göra något annat än att bara ligga här känner jag. Idag har jag förutom att sova umgåtts lite med Anna som var snäll och kom hit en stund förut. Kändes så skönt att sitta och bara prata ur sig och att prata med någon överhuvudtaget.

Jag och mina bebisar i sommras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback