Innebandy!

Äntligen innebandy idag! blev ju ingen i tisdags pga sjukdom tyvärr. Idag var det jag, Daniel, Rickard och Tobba the vinning team! Satan vad jag älskar det alltså! det är så himla kul och det är verkligen blod, svett och skratt! vi har så sjukt kul och jag är så himla glad att jag vågade mig dit den där första gången, även om jag höll på att skämmas ihjäl och verkligen bara kände mig i vägen som ensam tjej.

Men nu känner man faktiskt hur man utvecklats mer och mer och det blir bara roligare och roligare!
Idag var även Jennie med och kollade på när jag knuffades runt som en vante, kul att hon följde med och kollade tycker jag! hon filmade även några gånger men vi får se om jag vågar lägga upp något sånt.
Lite av christian som spelade 2 minuter i jeans! Robin närmast,  Daniel i vitt och jag

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack så mycket :)

2011-12-16 @ 13:09:39
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback