Don't regret anything you do. Because in the end, it makes you who you are

Kul det är när man precis skrivit ett långt inlägg och datorjäveln stänger av sig som vanligt! måste verkligen ha en ny dator..
Men iallafall, nu har min räddare i nöden precis gått. Anna var supersöt och kom hit med cola light och varsitt kinder ägg till oss när jag hade abstinens förut nämligen. Kom hem efter ett pass och skulle ta lite cola och en cigg som tyvärr blivit en ren rutin för mig, och fick se att det inte fanns någon! låter skittöntigt men ville bara gråta just då! hade verkligen ingen ork att åka nån stans efter en fullsatt dag med 3 timmars träning och bilåkande hit och dit! Så hon kom hit och satt hos ensamma Malin i några timmar och pratade =)
Resten av dagen har jag b la åkt och hämtat farmor och varit med henne till tandläkaren. Dammsugit lite och sådär hemma hos mamma efter mina voffsar, promenerat dom och kört lite sökövingar med kattmat. The rest is träning =) träning är för mig just nu är räddaren i nöden när jag är arbetslös och jag totalt älskart! finns verkligen ingen mer underbar känsla när kläderna är dyngsura och man känner att man bara orkar mer och mer! vilket tyvärr gör det svårt med vilan som är ett måste. Jag har aldrig i mitt liv vetat så mycket om träning och mat som jag gör nu och det känns helt underbart, Har aldrig vetat ett skit om det förut faktiskt. Men sen såg man ju ut som man gjorde då också med 30 kg övervikt.. Nu ska jag söka ett jobb som låter väldigt jag och sen kolla lite biggest loser som är det bästa jag vet! underbart med såna program när man får se sån utveckling och styrka!
Anna den trevliga!
Såhär fin är jag på kvällarna i min "vuxna" pjyamas med hello kitty ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback