Dålig uppdatering ffs!

Sitter just nu hos mamma och pappa själv med vovvarna, tänka sig att Malin inte dricker eller är ute på självaste juldagen! kors i golvet ;) haha. Jag har nu suttit och lekt med datorn här i köket på en stol i ca 2-3 timmar så att     min rumpa har börjat värka! Tryckte precis på nått jäkla progam här på datorn också och helt plötsligt ser jag mig själv i datorn! det var jag inte beredd på kan jag säga haha. Men iallafall så har jag verkligen sugit på att uppdatera här känner jag men det ska det bli ändring på.
Har iallafall har en jätte mysig julhelg och har nog inte ätit så mycket mat och godis på flera veckor som jag ätit under den här helgen =)
På julafton var vi  hos farmor och firade jul, var riktigt mysigt och jag fick massa fina saker, bl a en mörkblå jumpsuit som jag velat ha länge, sen vid 8 gick jag faktiskt till Bells och möte upp några kompisar där, var riktigt trevligt och jag blev t om kvar tills 20 över 1 =) Idag har vi firat lite jul hos mormor med lite släkt från mammas sida vilket också var riktigt mysigt =) håller på att få alla bilderna från helgen av jennie just nu så det kommer.
Nu ska jag iallafall ta mig i kragen och flytta mig från köket och den här jävla stolen som dödar min rumpa. Sleep tigth
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback