Before you assume, learn the facts. Before you judge, understand why.

Känner just nu en sån negativ känsla i hela mig, såna här känslor kommer över mig ibland och jag har ingen aning om varför dom bara kommer, men jag hatar det. Som en klump i bröstet som bara finns där. Just när den här känslan kommer över en känns det som att det inte finns en enda sak som kan göra klumpen mindre. Och när denna känsla kommer över mig så borde man tänka på allt possitivt som finns. Men just då finns det inget positivt alls att komma på. Konstigt hur det bara kan komma över en helt plötsligt bara sådär.

Det är då man skulle ha någon som bara ligger och håller om en och säger att allt kommer bli bra, samtidigt som jag vet att den här klumpen kan försvinna lika fort som den kom. Men det måste ju också finnas en anledning till varför den där jäkla klumpen ens dyker upp..

Kommentarer
Postat av: sandra

Ibland blir de så .. att de känns negativt men fortsätt bara att kämpa på .. Livet har massa överraskningar att bjuda på

2011-12-16 @ 18:41:29
URL: http://cosmobarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback