Tis

Vaknade upp idag med värk i hela kroppen och feber, satan vad besviken jag var! hade planerat in massa idag. Skulle b la fika hos Linda på förmiddagen och tränat.. Jag som suttit med folk och tjatat om att jag aldrig blir sjuk längre. Där fick man för det liksom... Tog mig iallafall i kragen och åkte till trumpeten och köpte på mig massa cola, alvedon, tidningar och glass.
Igår kunde inte min dag startat dåligare (läs besviken) av olika anledningar, jag inte ens hann somna och fick ha hand om en väldigt orlig Wilma hela natten, men gud vad skönt det var med mina 2 voffsar i sängen som värmde mig! det är något jag saknar med att inte bo hemma med dom. Dom bor ju som sagt hos mina föräldrar då det inte funkar att ha dom i min lägenhet, dom är så pass vana att vara alla 3 tillsammans och kunna gå ut på baksidan osv.
Åkte sen till gymmet och ställde mig på löpbandet men kände verkligen hur kroppen inte orkade ett steg, så det blev att åka därifrån igen utan någon träning. Gjorde lite ärenden åt farmor och var där en sväng och åkte hem och la mig, somnade för en gångs skull på 2 minuter och sov nästan hela eftermiddagen. Sen bestämde sig jag, Jennie och Linus för att hitta på något och åkte till karlstad och kollade lite på bergvik innan vi gick på bio. "new years eve" var helt underbar! jag satt och log mig igenom hela filmen verkligen. Var en riktig Malin film alltså =)
Saknar alla mina vänner nu också! känns som man inte träffat en enda på hur länge som helst! ska bli ändring på detta när jagblir frisk och ska verkligen se till att träffa en person som jag inte träffat på jätte länge men som jag saknar som tusan!
Här kommer iallafall lite bilder ifrån helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback