The same girl who laughs and talks a lot and seems very happy is also the girl who may cry herself to sleep

Ska väl kanske ta och berätta lite om hur min dag varit, har ju ett så spännande liv när man är arbetslös liksom! Gick upp tidigt som vanligt, (panik av att sova bort dagen och sen vara vaken på natten!) hade en supermysig morgon och sen iväg till Landa gym som vanligt =) helt sjukt vilka rutiner jag måste ha varje dag nu i min vardag.. Tog sedan min proteinshake och åkte iväg till farmor och farfar en sväng, vilken också hör till varje dag när man inte jobbar, att man åker dit och umgås med dom. Sen har det varit lite lunch med mina gammla chefer och promenad med vovvarna. Blev ju ingen innebandy idag vilket sög! spelar ju varje tis och tor annars..
Nu ligger jag här i min underbart stora 180 säng och ska väl snart sätta på nån mysig kärleksfilm som kan underhålla mig! Im a lovenerd! hade tänkt gymmet nu igen men det får vara tills imorn, har ju trots allt 2 pass imorgon så det gör inte så mycket med bara ett idag. så titt nu vilket spännande liv jag har just nu! mina dagar består av träning och hundarna typ! snart måste det hända något innan jag blir galen. Tänk om man hade pengar och bara kunde resa liksom! nej men nått måste det bli ändring på, kanske skulle söka jobb i en annan stad och börja ett nytt liv? kanske vore något! men jag antar att jag är för feg för det, iallafall just nu.. Ingen Petra kvar här heller som kan sitta med mig på dagarna hos farmor med cola och cigg :/
Men men se frammåt Malin!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Sötnos, älskar dig, kul att du börjat blogga. Nej här flyttar vi ingenstans:))) Skulle sakna ihjäl mig <3 Kram min Ängel

2011-12-14 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback