Måndag

Idag har faktiskt varit en bra dag! Gick upp rätt sent dock men det får jag sota för nu när jag ligger här i sängen och inte är ett dugg trött. Handlade lite smågrejer till farmor och åkte dit och drack lite kaffe, träning 1 timme och promenad med vovvar. Skulle ta hundarna till drevstas fotbollsplan så att dom kunde få leka i snön som dom älskar! men idioterna hade ju låst överallt och lagat alla staket så de var bara att gå till älvängen, men inte fan gick det att släppa vilddjuren där heller. Malin trodde ju kanske att den lilla "bäcken" eller vafaan man säger hade frusit, då Diezel annars hoppar rakt i den tyvärr. Men inte hade den gjort det, så kallt var det ju kanske inte då haha. Så det var ingen bra plan där kände jag. När jag kom hem lämnade jag in 2 och tog ut nästa ;) en liten promenix med the old lady Wilma blev det också. Sen har jag varit hos Anna och bytt lite julklappar, blev supernöjd! Fick väldens mysigaste tofflor och ett jätte fint armband! she knows me ;)
Sen åkte jag till sjukligen Sandra en sväng för att kolla Irene Huss nyaste film, vågar ju inte kolla såna filmer själv tyvärr. Hon hade gjort eget knäckebröd som var riktigt gott som vi satt och knapprade på haha.
Imorgon är det äntligen Innebandy också! satan vad kul! det är faan det man mest ser fram emot under veckan, tisdag och torsdag haha. Får äntligen träffa the awesome (Thomas) piglett också som var sjuk förra veckan :D
Hittade en bild från 2006 på min syster, Thilda och en tjock Malin haha!



Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mamma

gosiga tofflor, men gud va" olik er ni är <3 Krama

2011-12-20 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback