Lördag

Kom hem för en stund sedan och ligger nu med datorn i sängen =) Blev en nykter kväll hos Anna och David som hade lite folk hemma som satt och drack. Körde lite olika party spel as usual men jag körde med cola light. Känns riktigt skönt nu faktiskt att inte ha druckit något den här helgen. Det förstör så mycket med träningen och tar på psyket sen i flera dagar efter en helg med alkohol för mig tyvärr. Kände att det inte riktigt var värt det, men jag hade riktigt kul ändå! När jag sen skulle ta bilen hem så kom kommentaren "Ska du köra bil hem!? så du är såhär utan alkohol alltså? Kul!" så det märktes tydligen inte så väl ändå ;D Roligt att höra tycker jag haha. Saknar Petra gör jag som satan också! Men hon verkar ha det super uppe i sälen så jag är så glad för hennes skull! Nu ska jag ta och lägga mig, har ju trots allt varit uppe sen kvart över 7 imorse ;)
Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback